Vali Yerlikaya, İstanbul’un turizm istatistiklerini sosyal medya hesabı üstünden paylaştı. Vali Yerlikaya’nın verdiği bilgilere göre, İstanbul ekim ayında 1 milyon 584 bin 692, 2022 yılının ilk 10 ayında ise 13 milyon 372 bin 526 turisti misafir etti.
İstanbul’a en fazla gönderen ilk 5 ülke ise Rusya, Almanya, İran, ABD ve İngiltere olarak kayıtlara geçti.
#İstanbul Turizm İstatistikleri Raporu’na göre şehrimize;
✅#Ekim ayında 1️⃣.5️⃣8️⃣4️⃣.6️⃣9️⃣2️⃣yabancı turist geldi.
✅Bu yılın ilk 10 ayında şehrimize gelen yabancı turist:1️⃣3️⃣.3️⃣7️⃣2️⃣.5️⃣2️⃣6️⃣
👏👏
İlk 5 ülke:
1.Rusya🇷🇺
2.Almanya🇩🇪
3.İran🇮🇷
4.ABD🇺🇸
5.İngiltere🏴#DünyaŞehriİstanbul pic.twitter.com/7XxMqFtcDH— Ali Yerlikaya (@AliYerlikaya) November 21, 2022