featured
  1. Haberler
  2. Genel
  3. Netflix, yılın ilk çeyreğinde 200 bin abone kaybetti

Netflix, yılın ilk çeyreğinde 200 bin abone kaybetti

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Küresel internet televizyon ağı Netflix’in abone sayısı, 2022 senesinin ilk çeyreğinde 200 bin kişilik azalış gösterdi.

​​​​​​​Netflix, bu senenin ilk çeyreğine ait bilançosunu açıkladı.

Buna nazaran, şirketin senenin ilk çeyreğinde elde ettiği gelir, önceki senenin aynı dönemine kıyasla yüzde 10 artışla 7,9 milyar dolara çıktı. Firmanın geliri, önceki senenin aynı döneminde 7,2 milyar dolar olarak kaydedilmişti.

Şirketin net karı ise ilk çeyrekte önceki senenin aynı dönemine kıyasla yüzde 6 azalışla 1,6 milyar dolara geriledi. Netflix’in geçen senenin ilk çeyreğindeki net karı 1,7 milyar dolar olmuştu.

Firmanın hisse başına düşen karı da aynı dönemde 3,75 dolardan 3,53 dolara indi.

– Abone sayında 10 seneyi aşkın süredir ilk kez düşüş yaşandı

Netflix’in abone sayısı ise senenin ilk çeyreğinde 200 bin kişilik azalış gösterdi. Bu dönemde Netflix’in abone sayısının 2,5 milyon kişi artması bekleniyordu.

Mart ayı başında Ukrayna’ya yönelik saldırısı sonra Rusya’daki hizmetini askıya alma kararı Netflix için 700 bin üyenin kaybıyla sonuçlandı.

Netflix’in dünya genelindeki toplam abone sayısı 221,6 milyon oldu.

En son Ekim 2011’de abone kaybı belirten Netflix, abone kaybının senenin ikinci çeyreğinde de devam etmesinin ve söz konusu kaybın 2 milyonu bulmasının beklendiğini ifade etti.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Finansopia ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!