featured
  1. Haberler
  2. Genel
  3. Gündem
  4. Bakan Kurum: “Düzce’de sahadayız”

Bakan Kurum: “Düzce’de sahadayız”

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Düzce’de meydana gelen deprem sonrası yapılan çalışmalara dair Twitter hesabından paylaşım yaptı.

Çevre illerden tüm ekipleri bölgeye sevk ettiklerine vurgu yapan Bakan Kurum, “37 hasar tespit ekibimiz, 1 mobil laboratuvar aracı, 5 koordinasyon ve izleme aracımızla Düzce’de sahadayız. Vatandaşlarımız müsterih olsun. Hızla hasar tespitleri tamamlayıp adımlarımızı atacağız” dedi.

Bakanlık tarafından yapılan açıklamada ise Yapı işleri Genel Müdürlüğüne bağlı İzmir, Konya, Kayseri, Denizli ve Ankara’dan aralarında mühendis ve uzmanların yer aldığı 74 kişiden oluşan 37 ekibin Düzce’ye ulaşarak, sahada çalışmalara başladığı belirtildi.

Düzce’de yaşanan depremin Bolu, Zonguldak ve Sakarya illerinde de hissedildiği hatırlatılan açıklamada, bu bölgelere de ekiplerin gönderildiği aktarıldı.

Mobil laboratuvar, koordinasyon ve izleme araçlarından oluşan toplam 6 araç ile sahada faaliyetlerin yürütüldüğü aktarılan açıklamada, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum’un da incelemelerde bulunmak üzere Düzce’ye gideceği bilgisi paylaşıldı.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Finansopia ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!