featured
  1. Haberler
  2. Ekonomi
  3. Rusya Merkez Bankası, bankalardan altın almayı durdurdu

Rusya Merkez Bankası, bankalardan altın almayı durdurdu

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Rusya Merkez Bankası, vatandaşların artan fiziki altın talebi sebebiyle bankalardan altın almayı durdurduğunu açıkladı.

Rusya Merkez Bankası tarafından yapılan yazılı açıklamada, ülkede fiziki külçe altın alımına yönelik talebin artığına işaret edildi.

Söz konusu artışın, özellikle alımlarda KDV’nin iptal edilmesi sebebiyle yaşandığının belirtildiği açıklamada, “Rusya Merkez Bankası, vatandaşların talebinin karşılanabilmesi için 15 Mart’tan itibaren kredi kuruluşlarından altın alımını durdurmuştur.” ifadeleri kullanıldı.

Rusya Merkez Bankası, 2014’ten bu yana Rusya’daki bankalar dahil fiziki altın alımını artırmıştı.

Banka, Kovid-19 salgını nedeniyle Mart 2020’de alımları durdurmuş, Rusya-Ukrayna savaşının başlamasıyla alımlara 28 Şubat’ta tekrar devam etmişti.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Finansopia ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!