Bakan Karaismailoğlu, Türkiye Esnaf ve Sanatkarları Konfederasyonu (TESK) Genel Başkanı Bendevi Palandöken’e, yeniden başkan seçilmesi nedeniyle ziyarette bulundu.
Bakan Karaismailoğlu, görüşmenin ardından yaptığı açıklamada, esnaf ve sektörün sorunlarının istişare edilmesi anlamında önemli bir toplantı gerçekleştirdiklerini ifade etti.
TESK Genel Başkanı Palandöken’in 2,5 milyona yakın esnaf ve sanatkarın temsilcisi olduğunu söyleyen Bakan Karaismailoğlu, şu cümleleri kullandı:
“Nakliye sektöründeki esnafın birebir bizimle ilişkisiyle ilgili de önemli görüşmeler yaptık. Türkiye, esnafın dostu ve onun her zaman yanında olan Cumhurbaşkanımızın liderliğindeki kadrolarla son 20 yıldır çok büyük değişim ve dönüşüm yaşıyor. Yatırımlar sayesinde hem esnafın hizmet kalitesinin artması hem de bu hizmetin vatandaşa ulaştırılması konusunda Bakanlık olarak bir kamu hizmeti yapıyoruz. Bu hizmetin en iyi şekilde vatandaşa ulaştırılması yönünde esnafın büyük yetki ve sorumlulukları var. Biz de onların daha iyi şartlarda çalışarak, kazancının daha bol ve bereketli olması için elimizden geleni yapacağız.”
Bakan Karaismailoğlu, vatandaşların daha iyi şartlarda yaşaması ve hizmetin daha kaliteli verilmesi için sektörlerle iş birliği içerisinde yatırımlara devam edeceklerini ifade etti.
Türkiye’nin yatırımlarını artırarak sürdürdüğüne işaret eden Bakan Karaismailoğlu, şunları belirtti:
“Bunun sonucunda gelişen, büyüyen Türkiye var. Bu da gelişen esnaf ve nakliye sektörümüz sayesinde olacaktır. Bizim de bunu en iyi şekilde yapabilmek için bütün sektör temsilcileri, bu hizmeti gerçekleştiren bütün paydaşlar olarak sürekli istişare halinde olmamız gerekiyor. Bugün Bendevi başkan ile birlikteydik, bundan sonra da birlikte olmaya devam edeceğiz. Sonucunda hem esnafımız hem vatandaşımız hem de milletimiz kazanacak. Bunlar da gelişen, büyüyen Türkiye’nin güçlü adımları olarak dünyaya yansıyacak.”
“Esnaf ve sanatkarın sorunlarıyla ilgili bilgi alışverişinde bulunduk”
Palandöken de Bakan Karaismailoğlu ile esnaf ve sanatkarın sorunlarıyla ilgili bilgi alışverişinde bulunduklarını ifade etti.
Nakliyeci ve taşımacı şoför esnafının sorunlarına değinen Palandöken, “Daha önce Cumhurbaşkanına arz ettiğim gibi kullanılan araçların yenilenmesiyle ilgili planlarımız vardı, bu da çalışılıyor ancak sıfır araçlarla ilgili problem var. Tüketimi az olan elektrikli araçların yollara çıkmasıyla esnafın da modernize olacağı, teknolojik çağa ayak uyduracağı bir sisteme geçeceğiz.” şeklinde konuştu.