featured
  1. Haberler
  2. Ekonomi
  3. Bakan Nebati: Öncü göstergelerimiz çok iyi

Bakan Nebati: Öncü göstergelerimiz çok iyi

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati Antalya’da TÜGİK İş Zirvesi’nde gündeme ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Nebati’nin konuşmasında öne çıkan ifadeler şunlar oldu:

İhracatımız 225 milyar doları aştı. Yakın pazarlara tam bir üretim üssü olduğumuzu kanıtlayan başarı ile bunu yakaladık. Hedeflerimize ulaşacağız. Zorlukları halının altına süpürerek geçiştirelim mantığı ile çalışmıyoruz. İstikrarlı ve doğru adımlar atıyoruz. Gelin birlikte hissedelim diyerek büyüyoruz.

3. ayın sonundayız öncü göstergelerimiz çok iyi. PMI çok iyi, elektrik tüketimi gayet iyi. G20 ülkeleri içinde OECD ülkeleri içinde başarı üstüne başarı elde ediyoruz. Antalya turizmin merkezi. 24,5 milyar Dolar üzerinde Turizm geliri elde ettik. Pandemi öncesine dönüyoruz.

Artık çeyrek hesap hizmeti enflasyon adımlarıyla eşgüdümlü çalışıyor. Gıda komitesi, finansal istikrar komitesiyle bu adımları atmaya devam ediyoruz. Enflasyona karşı temel gıda ürünlerinde KDV’yi düşürdük, elektrik KDV’sini 18’den 8’e düşürdük. Kademeleri geçişleri sağlamaya çalıştık yönetiyoruz. Adımları sıkı bir şekilde atmaya devam ediyoruz.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Finansopia ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!